Komunikat Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lublinie
Szanowni Państwo, Mieszkańcy Gminy Niemce, uprzejmie informujemy, iż z dniem 6 lipca 2020 r. wszelkie sprawy związane z rejestracją pojazdów oraz wydawaniem prawa jazdy (z wyłączeniem czynności i spraw związanych z zatrzymanym bądź cofniętym prawem jazdy) realizowane będą w Filii Wydziału Komunikacji, Transportu i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Lublinie z siedzibą w Niemcach ul. Lubelska 121 (budynek Urzędu Gminy w Niemcach) I piętro, p. 213, 214 w godzinach: poniedziałek 8.00 – 16.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30; nr telefonu 81 52 86 790, e-mail: niemce.ktd@powiat.lublin.pl.
Jednocześnie informuję, że wszystkie sprawy związane z zatrzymaniem bądź cofnięciem prawa jazdy (do odwołania) realizowane będą jak dotychczas, w siedzibie wydziału Komunikacji, Transportu i Drogownictwa w Lublinie przy ul. Spokojnej 9b.
W celu zapewnienia niezbędnej pomocy obywatelom, w sprawach objętych zakresem realizowanych przez wydział zadań, dopuszcza się bezpośrednią obsługę interesantów po uprzednim telefonicznym omówieniu sprawy z pracownikiem oraz uzgodnieniu terminu wizyty co do dnia i godziny, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
W przypadku przebywania na terenie Urzędu Gminy Niemce w ramach wcześniej umówionej wizyty klienci są zobowiązani do zakrywania ust i nosa przy pomocy maski, maseczki, odzieży lub jej części.
Filia Wydziału Komunikacji, Transportu i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Lublinie z siedzibą w Niemcach
ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce
czynna w godz.:
poniedziałek 8.00 – 16.00, wtorek – piątek 7.30 – 15.30
I piętro, pokoje 213 i 214
tel. 81 52 86 790,
e-mail: niemce.ktd@powiat.lublin.pl